Одна з причин, чому покупці продовжують купувати у фізичних магазинах, полягає в тому, що вони хочуть відчути товар і доторкнутися до нього. Зокрема 82% міленіалів ходитимуть до магазинів, якщо вони будуть інтерактивними й сучасними. Щоб зберегти актуальність, важливо регулярно оновлювати частину вашого магазину, вносячи значні зміни з мінімальним впливом, при цьому зводячи до мінімуму перерви в роботі й витрати.
Замість повної реконструкції кожні 7–10 років ми пропонуємо гнучку інфраструктуру замкнутого циклу, яка дає змогу втілювати в крамниці різні конфігурації та налаштування. Завдяки освітленню замкнутого циклу Philips ви можете швидко оновлювати свою крамницю та легко створювати різноманітні враження від неї за допомогою світильників, створених з урахуванням концепції економіки замкнутого циклу.